מחקר אינטגרטיבי

 

אחד מהערכים המוספים העיקריים של סאפיו הינו היכולת לבצע אינטגרציה בין שיטות מחקר שונות ובין סוגי מידע שונים על מנת לקבל תמונת מצב מקיפה ותובנות מעמיקות ביחס למטרות התהליך

 

ניתוח מאגרי מידע

 

צרכנים מייצרים כיום כמות גדולות של מידע הן בערוצים הדיגיטליים השונים והן בכל נקודות המגע עם הארגון ובתוכן מוקדים טלפוניים, מועדוני הלקוחות, אתר האינטרנט, אפליקציה, צ'אט, עמודי חברה ברשתות החברתיות, וכמובן שיח ברשת (בבלוגים, בטוקבקים, בפורומים, ברשתות חברתיות). מעבר לניטור ואיסוף המידע לצרכים ארגוניים שונים, ניתן להפיק ממנו תובנות צרכניות ושיווקיות רבות הן ביחס לחברה והן ביחס למתחרים.

 

סאפיו מציעה מתודולוגיות שונות ומתקדמות לניתוח מעמיק ואינטגרטיבי של המידע ממאגרי המידע השונים עם מתודולוגיות מחקריות שונות (כמותי, איכותי), באופן שמאפשר לארגון לייצר לעצמו ערכים מוספים ויתרון תחרותי, על ידי הכרות טובה יותר עם הצרכן ומתן מענה מדויק ורלבנטי יותר לצרכיו.

המידע מוצג באמצעות מודלים אסטרטגיים ומוצג באופן אינפוגרפי המיועדים לתת מענה ברור לשאלות המחקר ולתוצרים העסקיים הנדרשים.  

 

ניתוח מידע ממקורות קיימים

 

בנוסף, סאפיו מציעה מציעה שירותי איתור וניתוח של מידע ממקורות קיימים הכולל:

  • מחקרי מדף
  • סקירת ספרות אקדמית
  • חומרי פרסום ומיתוג

 

ניתוח מידע קיים מאפשר לנו ללמוד מהניסיון והידע שנצבר ברחבי העולם, להבין את המגמות האחרונות, להציב מדדים מתאימים ובתוך כך לחסוך במשאבים.

המידע מנותח בהתאם למטרות שהחברה מגדירה, וברוב המקרים משולב בתובנות המתקבלות מניתוח המידע הצרכני השניוני ו/או  ממחקרים ייעודיים כמותיים ואיכותניים. זאת באופן שמאפשר לקשר בין מקורות המידע החיצוניים לבין המצב בשוק הישראלי, ולהסיק מכך על דרכי הפעולה הדרושות בטווח הקצר והארוך.