מי אנחנו

 

סאפיו עוסקת ב Research Based Consultancy , מחקר שיווקי-אסטרטגי לזיהוי תובנות צרכניות יישומיות. החברה מתמחה בניתוח של מידע באמצעות מתודולוגיות מחקריות מתקדמות, והפיכתו לכלי אסטרטגי תומך החלטות.

 

סאפיו מציעה שירות מקיף בכל תחומי המחקר: מחקר איכותני, מחקר כמותי, מחקר אתנוגרפי, Design Research וסקירת מחקר, וכן מגוון שירותים בעולמות האסטרטגיה השיווקית כולל Marketing Labsתכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי.

 

הידע והניסיון בביצוע כל שלבי התהליך המחקרי והשיווקי, מהווים ערך מוסף משמעותי ביותר מבחינת איכות התוצר המתקבל. שכן הם מאפשרים אינטגרציה אופטימאלית בין השלבים השונים, כמו גם חסכון בזמן ובמשאבים.

דוגמאות שכיחות לכך הינן ביצוע של פרויקט מחקרי בראיה של התוצרים הנדרשים לאחר מכן בשלב התכנון האסטרטגי או כתיבת הבריף הקריאטיבי, תוך שילוב מלא בין תחום המחקר האיכותני לכמותי. בצורה זו סאפיו מייצרת סינרגיה שמובילה לתובנות מעמיקות ומקיפות, התומכות בקבלת החלטות אפקטיבית.

 

יכולות אלה מהוות את היתרון התחרותי של סאפיו והן גם הסיבה העיקרית לצמיחתה המהירה של החברה ולפורטפוליו החברות המובילות הנעזרות בשירותיה.

 

את הפעילות מובילה גלי הרשנזון העוסקת שנים רבות בייעוץ בתחום השיווק והפרסום ומתמחה במחקרי שוק ובתכנון אסטרטגי. גלי הינה בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ו-MBA מאוניברסיטת ת"א. בנוסף, גלי משמשת כמרצה אורחת בבית הספר לניהול באוניברסיטת ת"א.